כדי למקסם את קידום האתר ברשת, צריך לעבוד במספר מדיומים ואתרים ברשת במקביל. ככל ששיווק וקידום האתר יתפרש על פני יותר מוקדים באינטרנט, כך הוא יזכה לדירוג גבוה יותר בגוגל ויופיע במקום טוב יותר בתוצאות החיפוש בפחות זמן. עם הגעתן של הרשתות החברתיות והשתלטותן על הגלישה באינטרנט, גם גוגל הבין את כוחן של הרשתות האלו ובמיוחד של הגדולה בהן – פייסבוק, והוא מתחשב בתנועת הגולשים שמגיעים מהרשת החברתית לאתר שלכם. חלק אף טוענים שלתנועה זו מעניק גוגל דירוג גבוה יותר. אם כך, ברור כי שיווק בפייסבוק הפך לאחד מהכלים העוצמתיים ביותר עבור פרסום האתר, בין היתר בשל העובדה שפייסבוק מרכזת אליה את מירב הגולשים ויוצרת בינם לבין העסק שלכם קשה ישיר באמצעי פרסום ידידותיים. שיווק בפייסבוק מסייע לבעל עסק ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות הקיימים תוך כדי הרחבת קהל הלקוחות אל נתחי שוק חדשים. בנוסף, שיווק בפייסבוק מאפשר לכם ליצור קשר יציר עם לקוחות – לענות מידית לפניות, בקשות או תלונות, וגם לפנות אל הגולשים הרלוונטיים ישירות בשאלות או סקרים, כדי לאסוף מידע על שדרוג השירות שלכם. כל הפרסום נעשה ללא מסרים שיווקים כבדים שמעיקים על הלקוחות הפוטנציאליים וללא הוצאות גבוהות מיותרות. זוהי דרך מצוינת להראות את הפן האנושי של העסק ולהתחבב על לקוחותיכם, כך שהם ירגישו שהם רוכשים מחברם הטוב.
שיווק בפייסבוק מתחלק לשניים – קידום באמצעות בניית עמוד והפעלתו בלבד, או שדרוג העמוד בקמפיין ממומן כך שיופיעו פרסומות לעמוד שלכם ברחבי הפייסבוק והפוסטים שלכם יקודמו בעמודי החדשות של החברים וחבריהם. קמפיין ממומן של שיווק בפייסבוק מעניק לכם יכולת תמרון וניהול מלאות ומעניק את מלוא התמורה בהתאם לתקציב, קהל היעד הרלוונטי, אופי הפרסום וכן האלה. אנו יכולים לקבוע באילו מהאפיקים שמציע הפייסבוק נרצה לפנות ללקוחות הפוטנציאליים ובאילו שעות, כדי להתאים את הפרסום באופן המקסימלי למוצר או לשירות הספציפי. בביזנס דיזיין צברנו ניסיון בעבודות שיווק בפייסבוק ונעניק לעסק שלכם רמת חשיפה מקסימלית ומיידית תוך שמירה על תקציב צנוע. בעזרת שימוש נכון בכלי הניתוח של הפייסבוק, נוכל להתמקד בקהלים הרלוונטיים ולנסח את המסרים כך שהפרסום יהיה יעיל ביותר.