מהו קידום ממומן?
קידום ממומן הוא אחד מהכלים היעילים ביותר לחשיפה במהירות האפשרית בפני לקוחות פוטנציאליים שחיפשו בגוגל שירותים שאותם העסק שלך מציע. קמפיין קידום ממומן שמנוהל באופן נכון, עשוי להגדיל את המכירות שלכם באופן ניכר גם בעלות לא גבוהה במיוחד. מדובר בקידום האתר באמצעות מודעות שיופיעו מעל או לצד תוצאות החיפוש ה"אורגניות", שמובילות לרוב לדפי נחיתה באתרכם הנוגעים למילת החיפוש הספציפית.
מה היתרונות בקידום ממומן?
היתרון העיקרי בקידום ממומן לעומת קידום אורגני הוא המיידיות – בעוד שבקידום אורגני תאלצו להעלות תכנים רבים לאתר בהם יופיעו מילות המפתח ולהקפיד על תדירות עדכונים גבוהה, ולאחר מכן לחכות עד שעליית הדירוג שלכם בגוגל, ברגע שתתחילו בקמפיין הפרסום הממומן – החשיפה לאתר תגדל בן רגע. בנוסף, קידום זה יוביל לכך שגולשים שמתעניינים במוצר ספציפי יגיעו בדיוק לדף המסוים באתרכם. לעומת הקידום האורגני, בפרסום הממומן יש לכם שליטה מלאה – אתם אלו ששולטים בתקציב הפרסום וקובעים עבור אילו מילות מפתח אתרכם יופיע בתוצאות. מדובר גם בקמפיין שמחייב בתשלום רק לאחר הקלקה על אתרכם – כך שאינכם משלמים על החשיפה, אלא על הכניסות בפועל: כסף עבור הצלחה ולא עבור פוטנציאל.
כיצד מנהלים קמפיין פרסום בגוגל?
לרוב כשמדברים על קידום ממומן מתייחסים לפרסום במנוע החיפוש גוגל בשל הפופולאריות שלו. כל אחד יכול לפתוח חשבון Adwords בגוגל, לשלם ולהתחיל במסע הפרסום לאתר שלו באופן עצמאי. למרות זאת, אם תשכרו את שירותיו של מקדם מקצועי תוכלו לממש את הפוטנציאל הטמון בקידום הממומן, משום שהוא יידע לחלק את התקציב שהשקעתם בקמפיין באופן נכון בין מילות המפתח השונות. בביזנס דיזיין אנחנו מציעים שירותי קידום ממומן ובעלי ניסיון רב בתחום. נתאים לכל מילת מפתח כיתוב מושך במודעה, וכן נבנה עבורכם דפי נחיתה שישכנעו את הגולש לרכוש את השירות או המוצר שאתם מציעים. במערכת Adwords, התשלום נעשה על פי לחיצה, כשהסכום נובע גם מהפופולאריות של מילת המפתח. ללא וותק והכשרה בקידום ממומן, אתם עלולים לשגות בניהול הקמפיין, להשקיע את מרבית הכסף במילות מפתח יקרות שיובילו לכניסות קצרות לאתר ולא יקדמו את המכירות שלכם. עם זאת, חשוב שלא לזלזל בחשיבותו של הקידום האורגני: מרבית הגולשים יעדיפו להיכנס לתוצאות האורגניות בשל הרושם שיוצר הקידום הממומן. הסיבה לכך היא האמינות שמייחסים הגולשים לדירוג שנותן מנוע החיפוש, לעומת המסרים הפרסומיים אותם מתרגלים לסנן. יש אף מחקרים שמלמדים שאכן רוב ההקלקות מגיעות לתוצאות החיפוש האורגניות בעמוד התוצאות הראשון. לסיכום, חשוב לשלב בחוכמה בין הקידום הממומן לקידום האורגני כדי להגדיל משמעותית את מספר הגולשים שנכנסים לאתר.