מה שונה בבניית אתר מכרזים משאר האתרים?
בשנים האחרונות הביקוש לאתרי מכרזים הולך וגובר. הסיבה לפופולאריות של אתרי המכרזים ברורה למדי – קנייה באתרים אלו מאפשרת לרכוש מוצרים איכותיים במחירים משתלמים ביותר. לצד זה מצטרפת גם חווית הקנייה באתרי המכרזים, שמספקת גם אלמנט של תחרות ומוסיפה ריגוש לכל קנייה. בעוד שעבור הלקוחות, השתתפות במכרזים עשויה להביא לרווח גדול ותוך כדי מספקת הנאה והתרגשות, בעבור המוכרים מדובר בכלי מצוין ליצירת רווחים גדולים. אתר מכרזים יכול לכלול מוצרים של בעל האתר עצמו או של ספקי משנה. בניית אתר מכרזים הפכה את התחום לנגיש עבור כל אחד: בעוד שבעבר היה צריך להדפיס ולהפיץ חוברות מכרזים מפורטות, עניין יקר למדי, כיום כמעט כל אחד יכול להיכנס לתחום בעזרת בניית אתר מכרזים, ולפרסם אותו באינטרנט – גם מגיעים ליותר לקוחות וגם בעלות נמוכה הרבה יותר.
בניית אתר מכרזים שונה באופן מהותי בהשוואה אל בניית אתר תדמית. יתרה מכך, בניית אתר מכרזים אינה דומה כלל גם לאתרים מקבילים כביכול – אל בניית חנות מקוונת או בניית אתרים מסחריים. רק חברה לבניית אתרים שבקיאה בתחום בניית אתר מכרזים, כמו אצלנו בביזנס דיזיין, תוכל להצליח להגיע לתוצאות אידיאליות מבחינת הפונקציונאליות של האתר ומבחינת העיצוב שלו. אתר מכרזים כולל מרכיבים שונים ייחודיים לו שמותאמים אל אופי האתר הספציפי. בעת בניית אתר מכרזים יש לבחור מערכת ניהול תוכן שתהיה מותאמת לאפיון האתר ולדרישותיו של הלקוח, ותהיה ידידותית לשימוש עבורו. בנוסף חשוב לא פחות כי האתר יכלול ממשק פשוט להפעלה עבור הגולשים, כך שיוכלו לבצע מינימום פעולות בתהליך הגשת ההצעה למכרז. אתרים מסורבלים מעייפים את הגולשים ועשויים לעצור אותם מלהשתתף במכרז – ובסופו של דבר מדובר בהפסד עבורכם. מבחינת העיצוב, חשוב ליצור סקרנות אצל גולשי האתר באמצעות אמצעים חזותיים שונים, כמו תמונות, גרפיקה, אנימציות ועוד. בניית אתר מכרזים איכותי תצליח לגרום לגולש להשתתף למכרז גם למוצר שאינו צריך כלל.