אם בעבר החנות הייתה המקום העיקרי ואף היחיד שבו ניתן למכור את המוצרים שלנו, כיום האינטרנט השתלט על חלק כביר מהתחום והפך למקום הגדול והמהיר ביותר לקנייה באופן בטוח לחלוטין. בניית חנות וירטואלית לעסק שלנו מאפשרת לנו להציג מגוון גדול יותר של סחורה ושירותים ובאמצעותה ניתן להגיע לקהל רחב הרבה יותר – לעומת חנות, שדורשת מהמתעניינים להגיע פיזית למקום, למצוא חניה וכו', בניית חנות וירטואלית מאפשרת לכל אחד בכל שעה שנוחה לו לסקור את ההיצע שלנו, מהמחשב הביתי או מהמשרד. מלבד זאת, בניית חנות וירטואלית חוסכת בעלויות משמעותיות: אין צורך לשלם דמי שכירות, חשבון חשמל ועוד, וכן לא צריך לגייס כוח אדם ולשלם משכורות. החנות הוירטואלית עובדת עבורך בכל שעות היממה, מבלי לאייש אותה וללא מאמץ רב – כך שלא רק שתחסכו בעלויות, אלא גם תרימו את העסק לרמה הבאה ותגדילו את הרווחים באופן משמעותי.
בניית חנות וירטואלית צריכה להיעשות באופן שתואם אישית לאופי החנות. עיצוב באינטרנט מוגבל הרבה פחות מאשר עיצוב פנים לחנות פיזית, כך שתוכלו להביע את עצמכם לחלוטין. כדי לתפוס את עין הגולשים, עלינו לעצב חנות וירטואלית שתשבה את תשומת לבם ותתבלט מעל המתחרים. כמו שלא תעצבו חנות באופן מיושן ומשעמם, כך גם חנות וירטואלית צריכה להיראות טוב וליצור רושם ראשוני של מקצועיות, איכות וחדשנות. בשל כך, בחירה בעיצוב מוכן של חנות וירטואלית, שעלותו זולה במיוחד, היא טעות חמורה ועלולה לפספס את כל המטרה. כשבונים חנות וירטואלית יש לחשוב בתור גולש – חווית הגלישה היא הדבר החשוב ביותר בחנות, כדי שללקוח יהיה נעים, קל וכיף לבצע את הרכישה. אם הגלישה באתר לא תהיה נעימה ונוחה, הלקוח לא ירגיש בנוח גם לפתוח את ארנקו ולבצע עסקה.
בביזנס דיזיין בניית חנות וירטואלית נעשית על גבי מערכת ניהול תוכן פשוטה לניהול, כך שתוכלו לשמור על חנות מעודכנת בכל עת, ליידע את הלקוחות על מוצרים או מבצעים חדשים ולשלוח ניוזלטרים שיווקים מפתים. בעזרת הסברים פשוטים בלבד, תוכלו לנהל כל תחום באתר ללא עזרה מאיתנו גם אם אינכם יודעים דבר בתחום המחשבים והאינטרנט. בנוסף, החנות תעוצב באופן אידיאלי לעסק שלכם, כדי להתאים לכם ככפפה ליד.