פייסבוק לעסקים: למה זה הכרחי?
לא ניתן להתווכח עם שליטתו של פייסבוק על המרחב האינטרנטי. לא רק שכמעט אין אדם שמרשה לעצמו לוותר על פרופיל ברשת החברתית הפופולארית, מדובר באתר הנצפה ביותר ברשת, כשההערכות מדברות על 35 מכלל התעבורה ברשת האינטרנט הגלובלית – גם מבחינת כמות המשתמשים וגם מבחינת התכנים המשותפים באתר. כבעל עסק, לא ניתן להתעלם מכך – וכמו שכאדם עליך לפתוח חשבון אישי, כבעל עסק כדאי לך מאוד לפתוח "עמוד" לחברה שלך. כיום לא ניתן להסתפק רק באתר לחברה, כשגולשים רבים מתחילים את החיפוש שלהם בפייסבוק ולא בגוגל. פייסבוק לעסקים לא רק מאפשר לשפר את המיתוג והתדמית, אלא גם להגדיל את המכירות באופן ישיר וליצור "באזז" סביב העסק.
מהם היתרונות בבניית עמודי פייסבוק לעסקים?
– יעילות: פרסום בפייסבוק כיום הוא הפרסום היעיל ביותר – פייסבוק לעסקים מגדיל את הרווחים שלהם באופן ניכר באמצעות צעדים פשוטים. באמצעות עמוד פייסבוק לעסקים, ניתן לעדכן בקביעות את הלקוחות במבצעים, במוצרים חדשים ואפילו בעדכונים סתמיים, כמו לאחל להם שבוע טוב, וכך להישאר במודעות שלהם בכל רגע נתון. באופן זה, ברגע שיתעורר להם הצורך למוצר או לשירות שאותו אתם מציעים – בו ברגע תעלו בזכרונם והם יפנו אליכם.
– חשיפה: פייסבוק הוא האתר הפופולארי בישראל, ללא הבדלי גיל, תחומי עניין, אזור מגורים ועוד. זו הפנייה לקהל הרחב ביותר שתוכלו להשיג.
– פרסום מוצרים חדשים וקבלת משוב: באמצעות פייסבוק לעסקים ניתן ליידע את אלו שכבר רכשו אצלכם מוצרים בעבר או אף כאלו שסתם חיבבו את ההיצע שלכם במוצרים חדשים, וכך להגדיל את הסיכוי למכירות. בנוסף, החברים בעמוד יוכלו להגיב על המוצרים ואף לתת הערות במהלך הפיתוח של המוצר.
– מחיר: חברות בפייסבוק היא חינמית לחלוטין – כך שלא רק שתגדילו את החשיפה שלכם משמעותית, אלא שלא תצטרכו להשקיע בכך שקל נוסף.
– מכירה באינטרנט: ניתן לשלב בעמודי פייסבוק לעסקים אפליקציה לחנות, דבר שמגדיל את המכירה.
– פרסום חומרים שיווקים: תוכלו לחשוף את החברים בעמוד הפייסבוק שלכם בתכנים מעניינים שבין היתר משווקים את העסק שלכם – מאמרים, תמונות, מצגות, סיפורים של לקוחות, קישורים לכתבות בעיתונות ועוד, ובכך לשפר את הרושם שיצרתם וגם לשכנע אותם לרכוש את מוצריכם.
– הנעת לקוחות: ניתן ליצור קמפיינים בפייסבוק לעסקים להגדלת מעורבות הלקוחות, כמו תחרויות שבהם יידרשו הגולשים להשיג כמה שיותר “לייקים”לתוכן שיעלו כדי לזכות במוצר או בהנחה. בדרך זו, חברי הלקוחות יידרשו לעשות "לייק" על העמוד שלכם – ובכך בעצם יהיו חברים בו ויקבלו עדכונים שוטפים על העסק שלכם, דבר שירחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.