כשמחפשים חברה לבניית אתרים בארץ, מיד מגלים כי מדובר בשוק רחב מאוד. בתחום בניית אתרים בארץ פועלות חברות רבות לצד לא מעט עוסקים עצמאיים, כשכולם מספקים את השירות המבוקש – הקמת אתר חדש. למרות שהחברות לבניית אתרים בארץ מפוזרות בין שלל האיזורים – בצפון, בדרום ובמרכז – זהו לא נתון שיכול לעזור לכם לסנן בין החברות, משום שבאמצעות התקשורת האינטרנטית והסלולרית, כלל אין צורך בפגישות מרובות עם איש המקצוע, כך שהמיקום אינו פקטור. אז איך בכל זאת בוחרים חברה לבניית אתרים בארץ? ראשית כל חשוב לוודא כי למציעי השירות יש ותק וניסיון בתחום, דבר שתוכלו לבדוק באמצעות סקירה של תיק העבודות שלהם. וודאו כי איש המקצוע יודע לבנות אתר מהסוג שבו אתם מעוניינים – אתר תדמית, אתר שיווק ותוכן, אתר פנאי ותחביבים, אתר נישה וכו'. בביזנס דיזיין אנחנו מתמחים בבניית אתרים בארץ וכן מספקים שירותים נלווים שנדרשים לאתר חדש, כמו קידום אורגני, ניהול קמפיין קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד.
מה חשוב לוודא מול בונה האתר?
לאחר שבחרנו בחברה לבניית אתרים בארץ, ראשית כל עלינו להגדיר מהי מטרת האתר. לאחר מכן עלינו לברר מיהו קהל היעד ומה המסרים שאותם אנחנו מעוניינים להעביר, כדי שנצליח לענות על המטרה שהצבנו באופן הטוב ביותר. הסיבה לכך היא שמבנה האתר, התכנים ועיצובו צריכים ליצור את האווירה הרצויה באתר ולהניע את הגולשים לבצע את הפעולות הרצויות – בין אם מדובר בהרשמה לאתר ועד רכישת המוצר שאותו אתם מציעים. בבניית אתרים בארץ יש להקפיד על ייחודיות האתר – גולשים נוטים להשתעמם אם הם נתקלים בקונספט קבוע לאתרים בתחום מסוים, והרי קיימים מתחרים רבים ברשת. עם זאת, ישראלים רבים מגדירים את עצמם כחסרי סבלנות – כך שאין להגזים עם החדשנות וליצור אתר שנדרשות כמה דקות כדי להבין כיצד לגלוש בו. במקרה כזה, הגולש פשוט יעבור לאתר המתחרה. בנוסף, חשוב לנסח את התכנים באופן קליט וברור ולא להעמיס במלל, במיוחד אם מדובר באתר שנועד להגדיל את המכירות.